Podčlověk se vrací
Multikulturalismus oživuje zrůdnou nacistickou myšlenku
Výrazem podčlověk (untermensch) označovali nacisté bytost, která vypadá jako člověk, chová se jako člověk, ale svou skutečnou podstatou člověkem není. Podčlověk je zbytečný a mnohdy je jeho existence dokonce škodlivá – zabírá prostor, který by měl být osídlen skutečnými lidmi. Koncept podčlověka je totálním popřením základního dědictví evropské křesťanské civilizace založené na přesvědčení, že i když se lidé mohou lišit, každý je obdařen v zásadě stejnou duší a každý má v zásadě stejnou odpovědnost vůči svému Stvořiteli.
Měli jsme za to, že myšlence podčlověka odzvonilo s Norimberským procesem, ale teď se nám vrací. Ne nějakou věhlasně přijímanou ústavní změnou, ale sadou zdánlivě málo významných soudních procesů. Když ale tyto procesy sečteme a uvědomíme si jejich důsledky, je zřejmé, že přináší naprosto dramatickou změnu v pohledu na člověka.
Podle vousatých bojovníků svaté války „alláh zmátl nevěřícím mysl“. Ve skutečnosti jim zmátly život dotace, zahálčivý život, mizerné vzdělání, nenaplněné ambice a dlouhodobý výcvik v hlubokém pohrdání obyčejnými lidmi.
Prvním z nich je proces proti Martinu Konvičkovi. Povrchní mediální interpretace hovoří o masokostní moučce, ale tak tomu samozřejmě není. Odsoudit člověka za to, že použil siláckou metaforu, jednou za život a ještě v notně posíleném stavu pozdě k ránu, to se nedělo ani na Gottwalda nebo za nacistické okupace. Ve skutečnosti viní žaloba Konvičku z toho, že systematicky a dlouhodobě propaguje názor, že islám není náboženství nýbrž zvrácená totalitní ideologie. Pokud bude Konvička odsouzen a rozsudek bude potvrzen odvolacím soudem, bude to fakticky znamenat zákaz diskuze o islámu. V důsledku to bude znamenat i zákaz publikace pro lidi jako Benjamin Kuras, F. X. Doležal nebo historik Vlastimil Vondruška.
Druhým je proces proti pražské střední zdravotní škole kvůli nošení islámských šátků. Pokud žalující strana uspěje, bude to v důsledku znamenat, že na muslimy nesmí být aplikována ta pravidla, která jsou na „nevěřící“ aplikována naprosto běžně.
Společně to znamená, že běžní lidé mají podléhat přísnějším pravidlům než muslimové a že běžní lidé nesmějí kritizovat muslimské náboženství (muslimové mají právo urážet jejich city neomezeně). Z jedné strany to přesně odpovídá islámskému konceptu soužití s podrobenou populací (dhimmi). Z druhé strany se jedná o oživení konceptu podčlověka. I když my „nevěřící“ vypadáme stejně jako muslimové, z principu nám nemohou být přiznána stejná práva.
Pokud vám připadá, že přeháním, tak si pusťte video proti xenofobům, které natočili rakouští kamarádi českého Hate free. Krev xenofobů cáká proudem, vnitřnosti se trhají, kosti se lámou, lebka se bortí… Jak je možné, že taková drastická hrůza může být volně propagována? Protože na obrazovce jsou zabíjeni jen „podlidé“. Na jejich bolesti nezáleží, jejich život nemá hodnotu žádnou nebo dokonce zápornou. Tak přemýšlejí současní imigrační aktivisté. Pokud máte dostatečně silné nervy, můžete si to pustit tady.
I když my „nevěřící“ vypadáme stejně jako muslimové, z principu nám nemohou být přiznána stejná práva.
Všimněte si, že obě žaloby podává česká vláda. Tedy těleso, které platíme k tomu, aby naše svobody chránilo, nikoliv likvidovalo. A že k tomu využívá kapacity, které pak logicky chybí třeba při vyšetřování korupce v politice.
Všimněte si také toho, že podpora konceptu podčlověka prochází napříč politickými stranami – Jiří Dienstbier je z ČSSD, Robert Pelikán z ANO, Anna Šabatová má blízko k Zeleným (a tudíž i ke KDU-ČSL). I toho, že se těší mohutné podpoře většiny profesionálních intelektuálů. Nejde tedy o čin izolovaného šílence, ale o něco, co se vyskytuje systematicky. Stejně jako před 70 lety, i dnes jako by se byrokratický aparát zbláznil. Tehdy měl lidem poskytovat služby a místo toho je začal vozit do koncentračních táborů a cpát je do plynových komor. Dnes má tendenci je odzbrojit a předložit islámským extrémistům k mučení, řezání hlav či znásilňování.
V pozadí tohoto totálního intelektuálního selhání se pochechtávají vousatí bojovníci svaté války, podle nichž „alláh zmátl nevěřícím mysl“. Ve skutečnosti jim zmátly život dotace, zahálčivý život, mizerné vzdělání, nenaplněné ambice a dlouhodobý výcvik v hlubokém pohrdání obyčejnými lidmi. Ale ono to nakonec vyjde nastejno.